Förpackat

Som den formgivarnörd jag är, går jag igång på snygga förpackningar. Visst är vi väl många som köper saker utifrån förpackningen, så visst är den viktig… Det kan gälla att välja vin, spaghetti, ansiktskräm, böcker – ja det mesta. Dessa produkter från Sachajuan är helt i min smak. Stilrena och gammeldags apotekarkänsla. Det är min favoritfrisör-salong Sachajuan som har egenbrandade produkter. Jag hoppas innehållet är lika bra som etiketten, för dessa köper jag tveklöst!

Lämna en kommentar

Filed under FFs trendspaning, Passioner

Kommentera

