Drivkraft

Idag har årets andra kantarelltoast avnjutits. Som småbarnsmorsa, husägare och företagare blir tillfällen inte många att komma ut i skogen, så jag får erkänna att de blev inköpta på torget. Denna dag började jag med att kika in i Nynäshamns gamla badhus. Entreprenören Nisse Skogmyr bygger om hela stället och det kommer bl a inhysa en konsthall, kontsnärsbutik, mm. Riktigt roligt ska det bli och den luftiga konsthallen kommer även kunna användas till event. Snacka om att jag går igång på det. Jag har ju tidigare anordnat Dameras Lyxtorsdag och blir nu sugen på att genomföra det igen…

Lunchen spenderades med 4 trevliga herrar. I mitt uterum satt vi och planerade Företagarnas roadshow den 2 sept. Det blir en halvdag med spännande föreläsare och bra mingel. Chans för alla slags företagare i kommunen att träffas. Även chans att lära känna Företagarna och se om man vill bli medlem. Mer info kommer. Håll utkik på Facebook: ”Företagarna Nynäshamn”.

Lämna en kommentar

Filed under Damernas Lyxkväll, FF nytt om kunder & projekt, FF tipsar om happenings, utbildningar, etc

Kommentera

