Tillbaka

Nu är jag på plats efter en veckas jobb på Nynäs Familjekollo. Jag är en av grundarna till kollot och det har varit superkul att för andra året komma ut i skärgården och jobba och träffa alla familjerna. I år var det två pass/omgångar med gäster som fick komma ut. Sista passet avslutas imorgon. Följ kollot på Facebook; sök på Nynäs Familjekollo 2011.

Jag och Johan Gustafsson har fotograferat massor. Bilderna kommer användas både som pressbilder och till kollotidningar (som familjerna får efteråt som ett minne). Vi gör även en officiell tidning till sponsorer och andra intressenter.

Här en bild från när jag paddlade ute i Östermarsfladen. 

Lämna en kommentar

Filed under FF nytt om kunder & projekt, Jag brinner för...

Kommentera

