Monki

Klädkedjan Monki är nästan billigare än H&M. Det verkar gå bra för Monki, trots att de envisas med att undvika traditionell reklam / köpta medieutrymmen. Nu startar man istället en kundtidning som kanal för att nå publiken. Helt annonsfri och den ska fånga Monkis själ och hjärta så det når ut till kunderna. Kan vara ett smart drag!

Annonser

Lämna en kommentar

Filed under FF inspireras av, FFs trendspaning, Reflektioner

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s