Kollomagasinet

Som jag skrivit en hel del om så har jag engagerat mig och jobbat ideellt för ett familjekollo. En del bilder har lagts upp på bloggen. Nu summerar vi första kollot och gör en tidning för deltagande familjer. Det blir 36 fullspäckade sidor med dagbok från veckan, massvis av bilder (vi plåtade över 1000 bilder), teckningar från barnen, texter som barnen skrivit, sponsorer, mm. Ett gediget arbete, som får ta ännu mer fart om det blir en regnig dag på min semester…

Lämna en kommentar

Filed under FF designar, Jag brinner för...

Kommentera

