Redaktionellt?

Amelia använder samma bild av Pernilla Wahlgren på sitt omslag, som används i en Garnier-annons inne i tidningen. Såklart blir det rabalder. Har Garnier köpt in sig på omslaget? Vi människor vill ju ha ordning, kunna skilja tydligt på redaktionellt respektive köpt utrymme… Eller så är den här typen av samarbete vad vi kommer se mer av i framtiden.

Jag är kluven. Hur känner du? Läs mer här.

Annonser

Lämna en kommentar

Filed under FFs trendspaning, Reflektioner

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s